Pagini

miercuri, 1 octombrie 2014

Viata de dincolo de bloguri si social media

Da, din fericire exista viata si in spatele blogurilor sau retelelor social media.
Stiu ca nu e nimic nou in ceea ce spun, insa pana nu testezi pe propria piele, totul ramane la un pur nivel teoretic.

Cand i-am povestit unei prietene ca mi-am scos toate postarile de pe blog din ultimii 4 ani aceasta a parut dezamagita si usor indignata de faptul ca nu ma gandesc la cei care imi citesc articolele si care se regasesc in ele.
Ma bucur mult daca am reusit sa impart un strop de lumina din cand in cand si sunt recunoscatoare.
Totusi nu se pot pastra pe un blog cuvinte vechi care poate acum nu te mai reprezinta.

Ceea ce m-a surprins a fost faptul ca au existat oameni care au considerat ca ma cunosc suficient de bine doar citindu-mi blogul. Nimic mai fals.
Din pacate, din motive de social media uitam cum este sa descoperi un om in toata splendoarea fiintei sale comunicand in mod direct si privindu-l in ochi. Uitam de asemenea, cum este sa ne lasam rabdatori descoperiti.

Din acest motiv, i-am raspuns prietenei mele ca daca isi doreste sa mai stie ce mai fac, ii sugerez sa-mi dea un telefon si sa iesim la o cafea, decat sa se informeze de pe blogul meu. Evident, mi-a dat dreptate.

Imi doresc ca imaginea pe care voit sau nu, ne-o cream pe internet sa nu ne stirbeasca din identitatea reala. Imi doresc sa existe mai mult in noi decat o serie de fotografii, postari, upadate-uri si feeling-uri.
Imi doresc ca data viitoare sa-i zambesc unui om si nu sa ii scriu pe privat.

Da, este mai usor, insa ne jucam riscant cu singuratatea absoluta.

Probabil va fi mai frumos ca din sutele de pagini pe care le am scrise deja sa iasa o carte sau un volum de poezii. Nu exclud aceasta optiune.

Concluzia mea este :  sunt mai mult sau mai putin decat un blog, sunt mai mult sau mai putin decat niste simple fotografii.
Cu totii suntem altfel decat ceea ce spune imaginea virtuala despre noi.
Sa folosim tastaturile deci, pentru a ne conecta ulterior in realitate, pentru ca realitatea, va spun eu, este cu totul alta. :)

Pe curand la un ceai,

J.









Un comentariu: